2009.
április 9.
Részvételi díj:
25000 Ft + ÁFA
|
Hol tart most az új médiatörvény? Milyen változásokon megy keresztül a kommunikációs szakma? Hol érdemes 2009-ben hirdetni?
A megváltozott gazdasági helyzetben szinte minden vállalat kénytelen csökkenteni a kiadásait és átgondolni, hogy melyek azok a kommunikációs csatornák, amelyeken keresztül hatékonyabban tudja elérni a kiválasztott célcsoportját.
A konferencia célja, hogy a média minden területén bemutassa azokat a lehetőségeket, melyek idén nagy valószínűséggel teret hódítanak majd. Emellett szó esik a módosított reklámtörvény egy éves tapasztalatairól és az új médiatörvény tervezetének a megvitatására is lehetőséget biztosítunk.
A Magyar Reklámszövetség a konferencián ismerteti 2008-as becsült reklámköltési adatsorát.
A konferenciát minden olyan szakembernek ajánljuk, akit érdekel a médiapiac, illetve tudni szeretné, hogy 2009-ben miként alakul a hirdetési piac és a média egyes szereplői milyen új stratégiai eszközöket találtak ki.
Amennyiben szeretne részt venni a Kreatív magazin által szervezett Nagy Kreatív Tatamin is (www.nkn.hu), akkor válassza kedvezményes csomagárunkat, melynek értéke 59.000 Ft+áfa és mindkét rendezvényre belépést biztosít. Ezen igényt a regisztrációs lap megjegyzés rovatában kérjük feltűntetni.
Moderátor: Hőnyi Gyula, a Napi Gazdaság rovatszerkesztője