Újraosztódik-e a médiapiac?

2009.
április 9.

Részvételi díj:
25000 Ft + ÁFA

Leírás

Hol tart most az új médiatörvény? Milyen változásokon megy keresztül a kommunikációs szakma? Hol érdemes 2009-ben hirdetni?

A megváltozott gazdasági helyzetben szinte minden vállalat kénytelen csökkenteni a kiadásait és átgondolni, hogy melyek azok a kommunikációs csatornák, amelyeken keresztül hatékonyabban tudja elérni a kiválasztott célcsoportját.
A konferencia célja, hogy a média minden területén bemutassa azokat a lehetőségeket, melyek idén nagy valószínűséggel teret hódítanak majd. Emellett szó esik a módosított reklámtörvény egy éves tapasztalatairól és az új médiatörvény tervezetének a megvitatására is lehetőséget biztosítunk.
A Magyar Reklámszövetség a konferencián ismerteti 2008-as becsült reklámköltési adatsorát.

A konferenciát minden olyan szakembernek ajánljuk, akit érdekel a médiapiac, illetve tudni szeretné, hogy 2009-ben miként alakul a hirdetési piac és a média egyes szereplői milyen új stratégiai eszközöket találtak ki.
Amennyiben szeretne részt venni a Kreatív magazin által szervezett Nagy Kreatív Tatamin is (www.nkn.hu), akkor válassza kedvezményes csomagárunkat, melynek értéke 59.000 Ft+áfa és mindkét rendezvényre belépést biztosít. Ezen igényt a regisztrációs lap megjegyzés rovatában kérjük feltűntetni.

Moderátor: Hőnyi Gyula, a Napi Gazdaság rovatszerkesztője

Részletes program

11:15
Regisztráció, kávé

12:00
Megnyitó

Korányi G. Tamás, a Napi Gazdaság főszerkesztője

12:05
Miben lenne más az új médiatörvény?

Dr. Sarkady Ildikó médiajogász, a Media Content Consulting ügyvezetője

12:25
A jogalkotók és a média egyes szereplői mit várnak el az új médiatörvénytől?

A kerekasztal-beszélgetés résztvevői:

  • Dr. Sarkady Ildikó médiajogász
  • Medveczky Balázs, a Magyar Televízió ügyvezető alelnöke
  • Such György, a Magyar Rádió elnöke
  • Várdy Zoltán, a TV2 vezérigazgatója
  • Földes Ádám, a Danubius Rádió vezérigazgatója
  • Módos Márton, az InfoRádió ügyvezető igazgatója, főszerkesztője
13:10
Ki áll a lista élén?

Mely média, mely hirdető, mely hirdetési típus?
Mihálszki Zsuzsa, a TNS Media Intelligence kommunikációs igazgatója

13:30
Hatékony Direkt Mail megoldások a nyomdaiparban

Varga Szilárd, a Pauker Nyomdaipari Kft. kereskedelmi igazgatója

13:50
Válság idején melyik reklámhordozó lehet az idei év győztese?

Nagy Bálint, a Magyar Reklámszövetség elnöke

A 2008-as becsült reklámköltési adatok ismertetése
Dr. Skriba Judit, a Magyar Reklámszövetség ügyvezetésének tagja
és
Novák Péter, a Magyar Reklámszövetség alelnöke

14:20
Kávészünet, szendvicsebéd


14:50
Napilapok 2014-ben

Rónai Balázs, a Napi Gazdaság ügyvezető igazgatója

15:10
A print és az online konvergenciája éltetheti túl a nyomtatott sajtót?

Nagy István, a GfK Hungária médiakutatási csoportvezetője

15:30
Válság idején csökken vagy n? a rádiós reklám szerepe?

Bolla Zsolt, a Sláger Rádió programigazgatója

15:50
Új hirdetési megoldások a televíziós piacon

Kovács Krisztián, a TV2 kereskedelmi igazgatója

16:10
Hogyan növekedhet tovább az online hirdetési piac?

Vaszily Miklós, a CEMP vezérigazgató-helyettese

16:30
Kávészünet

16:50
Hogyan változtak a DM reklámozás lehetőségei?

Hivatal Péter, a Direkt Marketing Szövetség elnöke

17:10
Sajnos nincs a homlokukra írva... Szegmentált célcsoport elérés – jogszerűen.

Bognár Bertalan, a Magyar Posta üzleti ügyfelek üzletágának marketing vezetője

17:30
Zsugorodik az óriás(plakát) vagy továbbnő?

Hidvéghy Melinda, a Magyar Közterületi Reklám Szövetség elnöke

17:50
Milyen print-online értékesítési stratégiát választanak a lapkiadók?

Kerekasztal-beszélgetés a lapkiadók és az ügynökségek egyes szereplőinek a részvételével.

Moderátor: Máth András, az MLE Kutatási Bizottságának a vezet?je

  • Kürti István, a Sanoma kereskedelmi igazgatója
  • Miczinkó Katalin, a Ringier kereskedelmi igazgatója
  • Bánhegyi Zsófia, a Heti Válasz lapigazgató-helyettese
  • Tallósy István, a Napi Gazdaság értékesítési igazgatója
  • Róna Márta, az Omnicom Media Group kereskedelmi igazgatója
  • Palincsár László, a Magna Global Hungary ügyvezető igazgatója
18:30
Állófogadás

Helyszín

Hilton Budapest WestEnd, 1062 Budapest, Váci út 1-3.

Vissza a lap tetejére

Kapcsolat

Összes »

Rendezvényeink