Célkeresztben a fogyasztó

2010.
március 30.

Részvételi díj:
29900 Ft + ÁFA

Leírás

A 2010-es év több szempontból is tartogat meglepetéseket a média területén. Várhatóan kiderül, hogy a két új országos kereskedelmi rádió milyen szerepet képes betölteni az elődeik megszűnésével keletkezett űrben, valamint az is, hogy a választásokat követően végre megszületik-e az új médiatörvény, illetve hogy a közmédiumok számíthatnak-e és ha igen, akkor milyen átalakításokra. Emellett az sem mellékes, hogy a választási kampányok milyen hatással lesznek a hirdetési piacra és elsősorban kinek kedveznek majd.

A konferencia további célja, hogy a média minden területén bemutassa azokat a lehetőségeket, amelyek idén nagy valószínűséggel teret hódítanak majd, ezért a részvételt minden olyan szakembernek ajánljuk, akit érdekel a médiapiac, illetve tudni szeretné, hogy 2010-ben hogyan alakul a hirdetési piac és a média egyes szereplői milyen új stratégiai eszközöket találtak ki.

Nálunk valóban megtudhatja, hogy hogyan alakult 2009-ben a magyar média- és reklámpiac:
A Magyar Reklámszövetség a konferencián ismerteti 2009-es becsült reklámköltési adatsorát.

Kedvezmények:
Csoportos kedvezmény
: Egyazon cégtől résztvevő 3 személy számára 30% kedvezményt, majd minden további résztvevőnek 50% kedvezményt biztosítunk.

A Magyar Reklámszövetség tagjainak 10% kedvezményt biztosítunk, mely tagságot a regisztrációs lap megjegyzés rovatában kérjük feltűntetni.

A Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége tagjainak 10% kedvezményt biztosítunk, mely tagságot a regisztrációs lap megjegyzés rovatában kérjük feltűntetni.

Amennyiben szeretne részt venni a Kreatív magazin által szervezett Nagy Kreatív Napon is, akkor válassza kedvezményes csomagárunkat, melynek értéke 63.000 Ft+áfa és mindkét rendezvényre belépést biztosít. Ezen igényt a regisztrációs lap megjegyzés rovatában kérjük feltüntetni.

Moderátor: Diószegi József, a Napi Gazdaság főmunkatársa

Részletes program

08:15
Regisztráció, kávé
08:50
Megnyitó
09:00
Médiapiaci tendenciák

Dr. Sarkady Ildikó médiajogász, a Media Content Consulting ügyvezetője

09:30
Lesz-e médiabirodalom a közmédiumokból?

Kerekasztal-beszélgetés

  • Such György, a Magyar Rádió elnöke
  • Cselényi László, a Duna Televízió elnöke
  • Medveczky Balázs, a Magyar Televízió ügyvezető alelnöke
10:10
A 2009-as becsült reklámköltési adatok ismertetése

Dr. Skriba Judit, a Magyar Reklámszövetség ügyvezetésének tagja
és
Novák Péter, az IAB Hungary elnöke

10:50
Kávészünet
11:00
Tovább osztódik-e a médiapiac?

Kerekasztal-beszélgetés

  • Tóth Szilárd, a Mindshare cégvezetője
  • Kardos Gábor, az Index ügyvezető igazgatója
  • Rónai Balázs, a Napi Gazdaság ügyvezető igazgatója
  • Fekete Márton, az eMission ügyfélkapcsolati igazgatója
  • Lukács Csilla, a Duna Televízió kereskedelmi igazgatója
11:40
Újságba rejtett üzenet

Hogyan mérhető a sajtókommunikáció hatékonysága?
Máth András, az MLE Kutatási Bizottságának a vezetője

12:00
Szabad vagy sem?

Az oknyomozó újságírás jelene és jövője
Szakonyi Péter, a Napi Gazdaság főmunkatársa

12:10
Pick Pack Ponti szolgáltatás bemutatása

Sipos György, a Lapker Zrt. üzletfejlesztési igazgatója

12:20
Hogyan változott a Direkt Marketing szabályozása az elmúlt két évben?

Melyek a cégekkel szembeni elvárások, hogyan lehet az új szabályozással együtt élni?
Hivatal Péter, a Direkt Marketing Szövetség elnöke

12:40
Milyen print-online értékesítési stratégiát választanak a lapkiadók 2010-ben?

Kerekasztal-beszélgetés

  • Miczinkó Katalin, a Ringier kereskedelmi igazgatója
  • Tallósy István, a Napi Gazdaság értékesítési igazgatója
  • Kerti Attila, a Maximize ügyvezet? igazgatója
  • Róna Márta, a Omnicom Media Group kereskedelmi igazgatója

 

13:20
Ebéd
14:20
Átalakul-e a rádiós piac? Lesznek-e olyan erős márkák az új csatornák, mint elődeik?

Kerekasztal-beszélgetés

  • Módos Márton, az Inforádió ügyvezető igazgatója
  • Földes Ádám, az Est Media Group kereskedelmi ügyvezető igazgatója
  • Turi Árpád, a Class FM kereskedelmi igazgatója
  • Radetzky András, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének elnöke
  • Laczkó Endre, a Juventus Rádió ügyvezető igazgatója
15:00
A választási kampányok hogyan hatnak a hirdetési piacra és kinek kedveznek leginkább?

Kerekasztal-beszélgetés

  • Böszörményi Nagy Gergely, a Nézőpont Intézet vezető elemzője
  • Dr. Skriba Judit, a Magyar Reklámszövetség ügyvezetésének tagja
  • Málnay B. Levente, a Magyarországi Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesületének elnöke
  • Somogyi Miklós, a Magyar Közterületi Reklám Szövetség elnöke
15:50
Növekedés vagy csökkenés várható a televíziók piacán?

Kerekasztal-beszélgetés

  • Schatz Péter, a Magyar Televízió üzleti és termékfejlesztési igazgatója
  • Vidus Gabriella, az R-time ügyvezető igazgatója
  • Kovács Krisztián, a TV2 kereskedelmi igazgatója

 

Helyszín

Budapest Marriott Hotel, 1052 Budapest, Apáczai Csere János utca 4.

A Budapest Marriott Hotel Budapest egyetlen szállodája, amely csodálatos, Dunára néző kilátást kínál mind a 364 szobájából, a város szívében. Mind a konferenciatermek, mind a rendezvényekhez kapcsolódó szolgáltatások méltóak a Marriott-lánctól elvárt minőséghez.

Ajánlott parkolás: A Budapest Marriott Hotel mélygarázsában, a Vörösmarty garázsban, vagy a környező utcákban, rakparton.


Vissza a lap tetejére

Kapcsolat

Összes »

Rendezvényeink