Üzlet-e a média 2011-ben?

2011.
április 13.

Részvételi díj:
29900 Ft + ÁFA

Leírás

Mostanra mindenki számára egyértelművé vált, hogy nem érdemes várni a 2008-as hitelválság előtti reklámbevételek visszatérését. A csökkenés nem csak tovább tart, mint a piaci szereplők zöme várta, de alapjaiban változtatta meg mind a hirdetők, mind a médiapiac egyes szereplőinek a gondolkodását. A hirdetők szempontjából alapvető elvárásként fogalmazódott meg a hirdetések hatékonyságának mérhetősége, számszerűsíthetősége, míg a médiapiac szereplőinek olyan innovatív megoldásokat kellett kitalálniuk, melyekkel szinten tudják tartani az egyre csökkenő bevételeiket és eleget tudnak tenni a magasabb elvárásoknak.

Konferenciánk célja, hogy egy olyan tükröt tartsunk a médiapiac szereplői elé, mely a valós, sokak számára egyáltalán nem kedvező képet mutatja be, és olyan alternatív megoldásokat kínáljon, melyek hosszabb távon a bevételek növekedésével járhat.

Ebben segítségünkre lesz a Magyar Reklámszövetség is, amely a konferencián ismerteti 2010-es becsült reklámköltési adatsorát.


A konferenciát minden olyan szakembernek ajánljuk, akit érdekel a médiapiac, illetve tudni szeretné, hogy 2011-ben miként alakul a hirdetési piac és a média egyes szereplői milyen új stratégiai eszközöket találtak ki. Kommunikációs és média szakos hallgatók részére kedvezményes részvételi lehetőséget biztosítunk.

Amennyiben szeretne részt venni a Media Hungary 2011-en is, akkor válassza kedvezményes csomagárainkat:

1. csomag: Üzlet-e a média 2011-ben? Napi Gazdaság-konferencia + Media Hungary 2011 1. nap: 66.950 Ft +áfa

2. csomag: Üzlet-e a média 2011-ben? Napi Gazdaság-konferencia + Media Hungary 2011 2. nap: 50.150 Ft +áfa

3. csomag: Üzlet-e a média 2011-ben? Napi Gazdaság-konferencia + Media Hungary 2011 1. és 2. nap szállás nélkül: 91.980 Ft +áfa

Ezen igényt a regisztrációs lap megjegyzés rovatában kérjük feltüntetni. Ez esetben semmilyen más kedvezmény nem érvényesíthető. A fenti csomagárak a szállás költségét nem tartalmazzák.

Moderátor: Diószegi József, a Napi Gazdaság főmunkatársa

 

 

Sajtóakkreditáció
Igényelni a konferencia@napi.hu e-mail-címen lehet.

Részletes program

08:15
Regisztráció, kávé
08:50
Köszöntő

Korányi G. Tamás, a Napi Gazdaság főszerkesztője

09:00
A közszolgálati média-rendszer átalakításának alapelvei

Böröcz István, a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap vezérigazgatója

09:30
MTI, mint tartalomszolgáltató

Belénessy Csaba, a Magyar Távirati Iroda vezérigazgatója

09:50
Üzlet-e a hírgyártás napjainkban?

Braun Róbert, a Független Hírügynökség résztulajdonosa

10:00
A reklámpiac helyzete, trendek és a jövő

Mezriczky László, a Magyar Reklámszövetség elnöke

10:20
A 2010-es becsült reklámköltési adatok ismertetése
  • Dr. Skriba Judit, a Magyar Reklámszövetség kutatási szakértője
  • Novák Péter, az IAB Hungary elnöke

11:00
Kávészünet
11:20
Jövőépítő stratégiák

Kovács Tibor, a Magyar Lapkiadók Egyesületének elnöke

11:40
Blogban az igazság?

Uj Péter, az Index főszerkesztője

12:00
Milyen folyamatok zajlanak a Direkt Marketing piacán?

Hivatal Péter, a Direkt Marketing Szövetség elnöke

12:20
Kávészünet, közben sajtótájékoztató a 2010-es becsült reklámköltési adatokról
12:40
Közterületi reklám korlátokkal – kerekasztal-beszélgetés

A terület fogyasztóvédelmi aspektusainak vizsgálata.

Résztvevői:

  • Szelei Szilárd, az Epamedia vezérigazgatója
  • Somogyi Miklós, a Magyar Közterületi Média Szövetség elnöke
  • Koltai Viktor, a Magyar Reklámszövetség Közterületi tagozatának vezetője
13:20
Szűkülő rádiós piac? – kerekasztal-beszélgetés

Témái:

  • Jönnek az új frekvenciapályázatok vagy sem?
  • Mivel lehetne vonzóbbá tenni a hirdetők számára a rádiókat?
  • A terület fogyasztóvédelmi aspektusainak vizsgálata.

Résztvevői:

  • Módos Márton, az Inforádió ügyvezető igazgatója
  • Turi Árpád, a Class FM vezérigazgatója
  • Arató András, a Klubrádió elnök-vezérigazgatója
  • Radetzky András, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének elnöke
  • Nagy Marcell, a Maxus ügyvezető igazgatója
14:00
Közszolgálati feladatok vs. üzlet – kerekasztal-beszélgetés

A terület fogyasztóvédelmi aspektusainak vizsgálata.

Résztvevői:

  • Ókovács Szilveszter, a Duna Televízió vezérigazgatója
  • Schatz Péter, az MTVA Sales House igazgatója
  • Kiss Krisztina, a Mindshare TV igazgatója
  • Tóth Szilárd, a Mindshare ügyvezető igazgatója
  • Málnay B. Levente, a Magyarországi Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesületének elnöke
14:40
Ebéd

Kedvezmények

Napi Gazdaság-előfizető 10% (2990 Ft + ÁFA)
MRSZ tag 10% (2990 Ft + ÁFA)

Helyszín

Budapest Marriott Hotel, 1052 Budapest, Apáczai Csere János utca 4.

A Budapest Marriott Hotel Budapest egyetlen szállodája, amely csodálatos, Dunára néző kilátást kínál mind a 364 szobájából, a város szívében. Mind a konferenciatermek, mind a rendezvényekhez kapcsolódó szolgáltatások méltóak a Marriott-lánctól elvárt minőséghez.

Ajánlott parkolás: A Budapest Marriott Hotel mélygarázsában, a Vörösmarty garázsban, vagy a környező utcákban, rakparton.

Vissza a lap tetejére

Kapcsolat

+36-1-506-0938

Támogatók

GVH Medialog

Szakmai támogató

Magyar Reklámszövetség

Médiatámogatók

Inforádió CEMP Class Jazzy

Kapcsolódó írások

Összes »

Rendezvényeink