Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.
Sikeres évet zárt a Piaggio: az olasz gyártó 1998-ban a motorkerékpárok piacán megszilárdította európai vezető szerepét, amire szüksége is volt, miután röpke két esztendő alatt 200 milliárd líra veszteséget szenvedett el. A cég elnöke, Alessandro Barberis által az Il Sole-24 Ore című olasz gazdasági napilapnak adott nyilatkozat szerint a siker az év elején piacra dobott modelleknek köszönhető, kezdve a Vespa ET4125-ös robogóval, ami a legkelendőbb kétkerekű Európában. A közönség a leginkább a 125 köbcentiméteres Vespa ET4-est és a Hexagone-t kedveli. Olaszország a motorkerékpár-szektor európai piacának felét adja. A Piaggio itt is javított pozícióin, 267 ezer motorkerékpár eladásával 39 százalékos részesedése van az országos piacból. (LE FIGARO)