E-urópa az önkormányzatoknak II.

2009.
október 27.

Részvételi díj:
19900 Ft + ÁFA

Leírás

A vállalkozások mellett az önkormányzatok számára is új lehetőségeket teremtett az Európai Unióhoz való csatlakozásunk. A helyi közigazgatás megfelelő hatékonyságú működtetéséhez a finanszírozás megteremtésén túl a szervezeti és személyi működési feltételrendszert is biztosítani kell.
A közszolgáltatások tekintetében az elmúlt években bekövetkezett informatikai fejlődés számos változást hozott, mint ahogyan arról a június 18-ai konferenciánkon már beszámoltunk. A legfőbb cél jelenleg a modern közigazgatás megteremtése, amelyben az államigazgatásban fellelhető rendszereken túl az abban közreműködő munkatársak is értik egymás nyelvét.
A konferencia többek között az alábbi kérdésekre is keresi a választ:
- Mit tesz az állam a közigazgatás hatékonyságának javításáért?
- Milyen hasznosítható tapasztalatok vannak a szervezetfejlesztés területén az önkormányzatok számára?
Az önkormányzati és közigazgatási szférában dolgozók részére a részvétel –beleértve a teljes ellátást is – ingyenes.

Részletes program

08:15
Regisztráció, kávé
08:55
Megnyitó

Korányi G. Tamás, a Napi Gazdaság főszerkesztője

09:00
Minisztériumi feladatkör az önkormányzati fejlesztésekben

Mire lesz forrás 2010-ben?
Varga Zoltán önkormányzati miniszter

09:25
A reform emberei – uniós projektek a köztisztviselők fejlesztésére

Nagy Zoltán, a Kormányzati Személyügyi és Közigazgatási Képzési Központ Távoktatási Irodájának vezetője

09:50
Fejlődik a hivatal – az uniós források felhasználásának lehetőségei és veszélyei

Ádám Csongor, a VÁTI Magyar Regionális Fejlesztési és Urbanisztikai Nonprofit Kft. FPÜ ÁROP-EKOP Igazgatóságának igazgatója

10:20
Kávészünet
10:50
Így fejlesztünk mi – önkormányzati szervezetfejlesztés

Dr. Vincze Ferenc, Hajdúszoboszló jegyzője

11:25
E-fizetés – minden megváltozik

Tomsics László, a Pénzügyminisztérium Informatikai Szolgáltató Központ szakmai projektvezetője

11:50
Amikor a szerver nem nálunk van – regionális önkormányzati informatikai szolgáltatók (ASP központok)

Mosonyi Balázs, a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség Regionális Operatív Programok Irányító Hatóságának főigazgatója

12:15
Kerekasztal-beszélgetés az önkormányzati fejlesztésekről
  • Dr. Bálint Ákos, a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség Közigazgatási Reform Programok Irányító Hatóságának főigazgatója
  • Mosonyi Balázs, a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség Regionális Operatív Programok Irányító Hatóságának főigazgatója
  • Nagy Zoltán, a Kormányzati Személyügyi és Közigazgatási Képzési Központ Távoktatási Irodájának vezetője
  • Pajna Sándor, a Hajdú-Bihar Megyei Önkormányzat Informatikai Központjának igazgatója
  • Dr. Báldy Péter, a CompLex Kiadó igazgatója
13:00
Ebéd

Helyszín

Gerbeaud Ház, 1051 Budapest, Vörösmarty tér 7.

A Gerbeaud Ház a belváros szívében a Vörösmarty téren áll, így mind közlekedési járművel, (metro: M1, M2, M3; villamos:2, 47, 49; busz: 4, 15, 16) mind gépjárművel egyszerűen megközelíthető. Az üvegtetővel fedett történelmi belső udvaron kialakított Átrium terem vagy a Gerbeaud család egykori lakosztályából kialakított, gazdagon aranyozott, művészi stukkókkal díszített, intarziabetétes Dísztermek méltó helyszínt biztosítanak, legyen szó sajtótájékoztatóról, konferenciáról, üzleti díszebédről vagy akár egy elegáns estélyről, esküvőről. A konferenciajegy.hu ajánlásával.

Vissza a lap tetejére

Kapcsolat

+36-1-506-0938
Összes »

Rendezvényeink