Gyakran Ismételt Kérdések

Hogyan jelentkezhet rendezvényeinkre?

Jelentkezéseket az alábbi elérhetőségeken fogadunk:

Jelentkezést csak írásban van módunk elfogadni, ezért telefonon történő érdeklődése esetén eljuttatunk Önnek egy jelentkezési lapot, melyet kitöltve vissza kell küldenie hozzánk e-mailben, faxon vagy postán. A regisztráció után visszaigazolást és számlát küldünk.

Honnan tudja Ön, hogy a regisztrációja sikeres volt?

Amennyiben a weboldalunkon jelentkezett rendezvényünkre, és a jelentkezési lapon megadta a visszaigazoláshoz szükséges e-mail-címet, akkor a rendszer automatikusan visszaigazolja jelentkezését e-mailben.
Amennyiben faxon, postai úton, e-mailben vagy a weboldalon regisztrált, de nem adott meg e-mail címet, jelentkezése beérkezésének napján, vagy az azt követő munkanapon levélben küldjük el Önnek a visszaigazoló levelet és a számlát.

Ha nem tud részt venni rendezvényünkön, helyettesítheti-e Önt egy kollégája?

Igen. Kérjük, amint módjában áll, a változásról értesítsen bennünket faxon, e-mailben vagy telefonon.

Hogyan mondhatja le részvételét, amennyiben nem tud megjelenni rendezvényünkön?

Jelentkezést lemondani csak írásban lehetséges a konferencia@napi.hu e-mail-címen, legkésőbb a konferencia előtt 5 munkanappal. Ezt követően nem áll módunkban visszatéríteni a részvételi díjat.

Hogyan használhatja fel a cégünktől kapott tiszteletjegyet?

Kérjük, ez esetben is küldjön hivatalos jelentkezést e-mailben vagy faxon, amelyen egyúttal feltünteti, hogy tiszteletjegye felhasználásával szeretne részt venni a rendezvényen. A regisztrációról visszaigazolást kap tőlünk.

Mit foglal magában a részvételi díj?

A részvételi díj magában foglalja a konferencia teljes időtartamán való részvételt, a dokumentációt, az ebédet, a szünetekben felszolgált frissítők árát, valamint több napos rendezvényeink esetén igény szerint a szállás díját. Természetbeni juttatások adóját és járulékait nem a konferencia szervezője fizeti.