GY.I.K.

Mit jelentenek a cikk címek és egyéb linkek mellett látható , ill. betűk?

A NAPI Online minden linkje kattintható, ám számos link előfizetői vagy regisztrált tartalomra mutat. A cikk címek és egyéb linkek mellett látható (előfizető) és (regisztrált) betűk a tartalom jogosultsági szintjére utalnak.
A regisztrált tartalmat minden olyan felhasználónk eléri, aki a regisztráció menüpont alatt regisztrálta magát oldalunkon.

Az előfizetői tartalomhoz a NAPI Online Gold előfizetéssel rendelkező felhasználóink férhetnek hozzá.

A regisztrált ill. előfizetői tartalomhoz a megfelelő jogosultsággal rendelkező felhasználók az oldalra való belépés után férhetnek hozzá.

Az betűvel olyan, un. fizetős szolgáltatást jelöl, amely nem része sem az előfizetői, sem a regisztrációs szolgáltatás-csomagnak. A fizetős szolgáltatások ellenértékét micropayment-tel lehet kiegyenlíteni.

NAPI Online Gold előfizető vagyok, beléptem az oldalra, mégsem férek hozzá az előfizetői tartalomra. Miért?

Önnek valószínűleg lejárt az előfizetése, ekkor a weboldal regisztrált felhasználóként azonosítja Önt.
Ebben az esetben az előfizetés meghosszabbításra van szükség, amit az előfizetés menüpont alatt tehet meg.
Probléma, kérdés esetén kérjük keresse fel terjesztési osztályunkat a +36 (1) 450 96 00 telefonszámon, vagy az terjesztes kukac napi pont hu e-mail címen

Honnan tudom meg, hogy a sikeres a belépésem?

1. Amennyiben a beléptető ablakon a \"belépés\" gomb megnyomása után nem kapott hibaüzenetet, hanem a beléptető ablak bezáródott, az Ön belépése sikeres.
2. Sikeres belépés után a böngésző ablak fejlécében megjelenik az Ön neve és jogosultsági szintje, valamint a Nagpi Gazdaság fejlécében az Ön emailcíme szerepel.
3. Amennyiben Ön regisztrált felhasználó, sikeres belépés után eltűnnek a honlapról az ikonok, és a regisztrált jogosultsági szinthez tartozó tartalom elérhetővé válik.
4. Amennyiben Ön előfizető, sikeres belépés után eltűnnek a honlapról az ikonok, és az előfizetői jogosultsági szinthez tartalom tartozó elérhetővé válik.

Belépéskor ezt az üzenetet kaptam:

\"Ön, vagy valaki az Ön felhasználónevével egy másik böngésző ablakban már minden bizonnyal belépett. Kérjük, lépjen ki, vagy várjon amíg a rendszer automatikusan kilépteti.\"

A Napi gazdaság Online Gold előfizetői szolgáltatásba egy felhasználó névvel egy időben csupán egyetlen böngésző ablakban lehet belépni - kivéve a céges előfizetéseket, amikor egy előfizetőnk egy felhasználónévhez több belépési jogot vásárol* -, és ezt a rendszerünk ellenőrzi is.
Amennyiben Ön egy másik számítógépen vagy böngészőablakban már belépett, a rendszer nem engedi újra bejelentkezni. Ebben az esetben használja azt a böngészőablakot, amelyen bejelentkezett, vagy lépjen ki abból.
Amennyiben tudomása szerint Ön még nem jelentkezett be, és mégsem sikerült belépnie, jelszava valószínűleg jogosulatlan kezekbe került. Ebben az esetben kérjük, próbálkozzon később újra a belépéssel, és változtassa meg jelszavát a beállítások menüpont alatt. Ha nem jár sikerrel, a terjesztési osztályon kérheti jelszavának megváltoztatását, előfizetői adatainak igazolásával.

A terjesztési osztály elérhetőségei: terjesztes kukac napi pont hu ill. 450-9600.
* A rendszer lehetőséget biztosít arra, hogy céges, több példányos előfizetések esetén azonos felhasználónévvel több, de mindenképpen meghatározott számú felhasználó is beléphessen.
Ebben az esetben azonban a rendszer a belépők számítógépének IP címét is figyeli, és a belépést kizárólag az előre egyeztetett, céges IP címről engedélyezi. (Ennek oka az, hogy a cégek általában tűzfal mögül érik el az internetet, így minden, azonos cégnél dolgózó felhasználó azonos IP címmel azonosítható.)
Amennyiben érdeklődik ezen megoldás iránt, kérjük jelezze igényét a terjesztési osztály felé.


Nem találok címlap gombot. Hogyan juthatok vissza a nyitólapra?

A Napi gazdaságlogóra kattintva juthat vissza a nyitólapra.

Ha kérdése, vagy megjegyzése van, küldjön emailt

Címoldalon